Followers Remaja Purba

Thursday, June 8, 2017

Awal pagi di Restoran RSMY Danau Kota


Lama rupanya aku tak makan di RSMY ni.
Kali terakhir di SINI.. Eh!Lama dah rupanya.. masa tu dak Nuha pun kecik lagi..


Dan.. tengah malam tadi..
Akhirnya berjaya juga kami kembali ke sini. Sebelum ni hanya dak Nuha je yang ikut. Nak kata teruja.. biasa je kot sebab aku bukan nak makan sangat pun sebenarnya.. itu yang chef Hubby tak suka. Sebelum pergi beria nak makan, dah sampai tak nak pulak.

'Nak kurus macam mana lagi agaknya?' Bebel chef Hubby pada aku..


Senarai harga yang ada..


Bila bab makan, aku lebih senang biar anak-anak yang buat pilihan nak makan apa. Takdelah antara mereka yang tarik muka. Aku tak hangin, Babah dorang tak stress.


 Yummy Cheese Naan menjadi pilihan aku


 Dak Nuha nak merajuk gara-gara tak order menu yang sama dipilih oleh dak Kakak dan dak Adik..

 
 Nasi lemak special ni yang buat dak Nuha nak merajuk..


Awalnya risau jugak kalau anak-anak meragam, maklumlah dah dekat pukul satu pagi kami sampai di Restoran RSMY tu tapi Alhamdulillah.. dorang ok dan kami dapat lepak dengan santai je malam tadi.


Gambar selingan..


Tak lama pun kami di situ, lagipun agak lewat dan takut terlajak sahur.
Pemanduan pada awal pagi memang biasa dilakukan oleh chef Hubby. Kebelakangan ni beliau tak yakin dengan aku untuk memandu kereta kerana keadaan aku tak cukup rehat dan mudah mengantuk. Itu yang merisaukan beliau dan aku sendiri pun rasa takut juga tapi cuba sebaik mungkin agar tiada kejadian buruk berlaku ketika memandu.

Dalam perjalanan balik, sempat singgah di McDonald, teringin pulak nak makan apple pie dan sundae chocolate. Pun sama.. bukan nak makan sangat pun. Alahai mak budak, kau ni dah kenapa.. huhuhu..


Ramai jugak yang beli.. pakej untuk bersahur sekalilah tu.


Sampai rumah tak cakap banyak, anak-anak terus tuju katil masing-masing.



StatusHati: Letih tak cukup rehat..



8 comments:

  1. lama betul tak layan cheese nan... tgk akak tayang bt terliur lak...

    dak nuha nk jgk ns lemak tu yek, abis oder kan tak utk dia?

    kalau dh nk msti boleh abis tu, acik tgk pun tergoda nuha oi

    dana pun sama mcm akak, kadang time balik keje rasa mcm nk lelap time bwk kete, kadang tkt sendiri.... huhuhu
    sbb tu klu blh time rehat akan lelap jgk walaupun cuma 10minit

    ReplyDelete
  2. Boleh nak singgah cuba rasa hidangan sini sekali.

    ReplyDelete
  3. kite pun lama tak mkn cis nan rsmy tu..syok juga jln mlm kan..ank2 tk meragam, ok lah

    ReplyDelete
  4. nampak sedap cheese nan tu...hehehe....

    ReplyDelete
  5. betul2 dekat area uptown danau kota tu ke

    ReplyDelete
  6. jauh giler smpi setapak tuuu., walopon setapak, bukan dua tapak kan mkcik ., kanns ;p

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...