Followers Remaja Purba

Thursday, May 17, 2018

Selamat Menyambut Ramadhan 1439 Hijrah


Alhamdulillah.
1 Ramadhan 1439 Hijrah tiba akhirnya.

Buat pertama kali aku menyambut Ramadhan di lokasi baru di mana jarak perjalanan harianku bertambah sekali ganda dari sebelum ni.

Moga aku gagah berhadapan dengan rutin harian sepanjang Ramadhan kali ini. Berdebar-debar pun ada kerana aku belum biasa.

Waktu Imsak di kawasan aku adalah pukul 5:31am.
Hari pertama nak berpuasa, aku hanya tidur-tidur ayam takut terlajak bersahur. 🤣🤣

DAN..
Paling penting - semua ahli keluargaku memberi kerjasama sepenuhnya ketika bersahur pagi tadi.


StatusHati: Rindu suasana kampung..


3 comments:

  1. salam ramadhan. dah ada menu berbuka? jemput baca
    http://www.wawayusoff.com/2018/05/homemade-shellout-mudah.html

    ReplyDelete
  2. Salam Ramadhan aizamia..
    Semoga terus dipermudahkan urusan, amin.

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...