Followers Remaja Purba

Sunday, June 4, 2017

Siap calit pewangi lagi..


FB aku clean..
Blog pulak aku cuci bersih siap calit pewangi lagi..
Tak usah nak selongkar cari isu konon aku yang mulakan..

Tapi kalau kau terasa..
Aku tak leh nak kata apalah kan sebab aku ni jenis kalau tak suka, jangan kata rupa.. nama dia.. jejak dia pun takkan terselit dalam mana-mana aku punya media sosial..
☝☝☝ dalam FB aku..


Jujur aku katakan..
Tidak sesekali akan aku hampiri..
Biarlah kau rasa kau berada di puncak dunia..
Namun, untuk aku 'menyembah' kau.. itu takkan terjadi..
Cukuplah atas apa yang telah terjadi..
Jangan sampai rasa benci ni menular dalam hati..



StatusHati: Buang je dari hati.



1 comment:

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...