Followers Remaja Purba

Wednesday, June 21, 2017

Minggu Akhir sebelum Syawal menjelma


Minggu ni..

Minggu terakhir sebelum cuti raya.. juga adalah minggu perjumpaan bersama guru kelas berkaitan pembelajaran anak semasa di sekolah. Tema tahun ni di sekolah anak - 'Hari Bicara Ilmiah'.

Hasil perbincangan dengan guru di sekolah agama pagi tadi.. dak Adik kena berusaha lebih untuk lebih cemerlang. Sat lagi.. sebelah petang.. walaupun dah tahu keputusan dak Adik tapi aku nak dengar sendiri komen dan nasihat daripada guru kelasnya. Harap tak mengecewakan aku..

Dalam masa yang sama, aku nak kena follow up dengan akak tukang jahit baju raya aku dan family. Hujung minggu ni dah nak raya dah. Harap hasilnya tidak mengecewakan.

Rasa tak sabar pulak nak sambut raya kali ni bila melihat kawan-kawan teruja tak sabar nak beraya. Moga semuanya dipermudahkanNYA.



StatusHati: Open House raya masih diperingkat perbincangan dengan chef Hubby..



4 comments:

  1. rata2 kt opis ni minggu ni amik report anak2...

    kjp btl rasa puasa kali nih...
    lwtnya akak follw up psl baju raya...

    ReplyDelete
  2. Minggu ni kebanyakan sekolah buat program 'Hari bertemu Pelanggan'
    Kita mak bapak kena amek report kad untuk peperiksaan pertengahan tahun anak2.

    ReplyDelete
  3. Saya tak amek report kad.
    Tunggu raya je

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...