Followers Remaja Purba

Thursday, June 1, 2017

Bagi mengubati hati yang sedih


Baru-baru ni geng saka ping pong aku kecewa dengan keputusan yang dibuat untuk tidak menghantar penyertaan dalam satu pertandingan ni. Alahai.. kecewanya rasa hati. Bukanlah kami ni pasukan yang hebat cuma atas rasa semangat kesukanan dan ingin mencuba seterusnya mencari pengalaman bersama pemain yang lagi hebat.

Sedih rasa hati..
Nasib baiklah aku takde share dekat mana-mana media sosial perancangan awal buat geng saka ping pong aku tu.. kalau tak.. malu je weh.

Bagi mengubati hati yang sedih.. tatap jelah meja ping pong tu.. aku sedar.. aku bukanlah pandai mana pun.. cuma reti pukul-pukul manja je bola tu.



Anak salah seorang boss aku yang turut terjebak dengan permainan ni.
Pantang tengok ibu dia main, pasti dia akan turut serta.
Aku..? Melayan selagi dia tak rasa bosan..


Bulan Ramadhan  tidak menghalang aku dari terlibat dengan aktiviti beriadah dan bersukan. Nak pulak kalau dah minat, tak fikir apa dah.. janji dapat main.

Rehat setengah jam je pun..?
Setengah jam amatlah berharga buat geng saka ping pong aku. Masa ni lah dapat lepaskan geram dekat meja ping pong.



StatusHati: Sedih tapi takdelah sampai frust menonggeng..



3 comments:

  1. sama la dengan anum
    melepaskan gian main dart

    ReplyDelete
  2. dah lama tak main pingpong. hilang dah semua skill.
    kipidap kak. Chaiyok!

    ReplyDelete
  3. Teman sendiri pun lama dah tak bersukan...

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...