Followers Remaja Purba

Thursday, January 12, 2017

Kenapa aku tak makan Kari Kepala Ikan Kerapu


Ringkasan kisah semalam

Pagi semalam telah diadakan majlis perpisahan kecil-kecilan bagi beberapa pegawai dan kakitangan bahagian aku yang akan bertukar. Macam biasalah bab makan mestilah ada dan kali ni tempahan makan dibuat melalui chef Hubby. Nasi hujan panas, ayam masak merah, jelatah dan papadom menjadi menu pilihan selain dari kek dan kuih yang dibawa oleh rakan-rakan yang lain. Juga sedikit cenderahati turut diserahkan kepada mereka yang berkenaan.



Menu pilihan..


Dalam masa yang sama, chef Hubby turut menyediakan menu istimewa untuk dorang rasa. Bukan banyak mana pun, dapatlah rasa sorang sikit..


Kari Kepala Ikan Kerapu..


Kenapa aku tak makan kari kepala ikan kerapu tu..?
Takpelah, bagi laluan pada mereka untuk merasa.. lagipun chef Hubby yang masak. Aku suka tengok dorang makan, tak makan pun tak apa.. seronok bila dorang cakap sedap.. ekekeke.. macamlah aku yang masak.

 

StatusHati: Alhamdulillah.. menu yang dimasak oleh chef Hubby mendapat pujian.


8 comments:

  1. Rugi tak makan...huhu sedap tu heheee

    ReplyDelete
  2. akak tumpang hepi bg pihak lah kan....

    msti kite seronok kalau org puji masakan suami kite kan, mau tak kite pun rasa kembang sekali dek kene puji hehehheh

    ReplyDelete
  3. Kalau nak makan kenalah chef hubby masak lagi kat rumah:)

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah ... baiknye demo ... klu aku amik sesudu nk merasa jg kih kih

    ReplyDelete
  5. Pernah dulu tulang ikan melekat kat tekak...punya lah azab nak settlekan masalah tu...sejak tu fobia skit nak makan ikan kecuali ikan sardin.. :-)

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...