Followers Remaja Purba

Saturday, June 6, 2015

Kawalan keselamatan terjejas


Apa ye nak update hari ni..?
Nak berjalan aku malas nak drive..
Duduk kat rumah aku takut..
Mana taknya.. tekak ni gedik nak makan je..
Kawalan keselamatan pada berat badanku terjejas jadinya..

Cuti sekolah kali ni aku tak berhajat nak hantar dak Kakak dengan dak Adik balik kampung..
Nak kata dorang bosan takde pulak dorang request apa-apa..
Ada je aktiviti dorang dekat taman perumahan aku.. takdelah aku kawal ketat macam selalu..
Bagi ruang dorang rileks santai sikit..

Selamat berhujung minggu buat semua..



psstt: Merenung ke luar jendela..




1 comment:

  1. Dah namanya cuti sekolah, apa katanya 'kawalan keselamatan' tu dilonggarkan sedikit. Eh, apa motif kawal makan dengan cuti sekolah pulak ya ^_^

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...