Followers Remaja Purba

Sunday, September 29, 2013

Medan Selera Taman Sri Gombak..



Lokasi: Medan Selera, Taman Sri Gombak..
Kali pertama aku makan kat sini sebenarnya..


Dari highway menuju ke tol Gombak.. ada simpang ke kawasan perumahan sebelah kiri..
Masuk jalan tu, naik sikit atas bukit sebelah kiri.


Pelbagai menu ada.. pendek kata macam-macam ada..
Aku takdelah beria-ia amik gambar..
Amik beberapa keping gambar ni pun ada mata yang memandang.. kihkihkih..


Sebahagian ulam yang ada..


Ni meu pilihan aku + limau suam = harga tertulis kat kertas tu..
Ulam tu.. tenggek burung..


Memula aku ingatkan cempedak goreng..
Rupa-rupanya tapai goreng.. pernah dengar tapi ni kali pertama rasa..
Rasanya bolehlah sebab masa ni aku dah kenyang makan nasi..





psstt: Kat mana ada jual tapai goreng sekitar Lembah Kelang ni ek..?


8 comments:

  1. dkt aje dgn rumah knor ni..selalu mkn kat situ..hari2 ramai org..kalau tak mkn ..tapau..rambang mata tgok lauk..

    ReplyDelete
  2. byk pilihan lauk pauk...tp jauh sgt pulak

    ReplyDelete
  3. hebat jugak makanannya ye, nak cuba la :)

    ReplyDelete
  4. Sri Ayu Tom Yam..rasa pernah nampak..

    Gulainya..memancar2 dimata saya,ekekeke

    Akak..saya pun taktahu kat mana ada tapai grg area lembah kelang..makan pun tak pernah..

    ReplyDelete
  5. sy dulu selalu mkn sana,mmg best,tp dah bertahun x mkn sana,teringat la plk ayam kampung goreng dia..erghhh

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...