Followers Remaja Purba

Thursday, May 9, 2013

Dah lama aku tak 'kisah' dengannya



  • Memang menjadi kebiasaan, pagi-pagi aku akan buka emel.. check + delete yang mana tak berkaitan..
  • Tiba-tiba..
  • Satu emel menarik perhatian..
  • Berdebar-debar + macam tak percaya pun ada..
  • Sebab dah lama aku tak 'kisah' dengannya..
  • Syukur aku tak terdelete emel tersebut..
  • Sebahagian kecil kandungan emel tersebut.. "Tuan/Puan adalah dijemput menghadiri temu duga bagi jawatan yang tersebut di bawah pada tarikh, masa dan tempat temu duga seperti berikut: ... "
  • Dah lama sangat aku tak hadiri mana-mana temuduga.. cuak gak ni..




psstt: Nampaknya hubby kenalah hantar.. tunggu.. dan ambil aku nanti..




15 comments:

  1. wahhh rejeki rejeki..insyaAllah moga Allah permudahkan segalanyer yer ah ling ;)

    ReplyDelete
  2. tahniah2.. sama la.. dah la malas tul nak pegi temuduga ni..

    ReplyDelete
  3. wah.. gud luck! Queen juga yg blm ada rezeki utk dipanggil interview.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. Tahniah... mana tahu rezeki. Solat hajat moga diperkenan.

    ReplyDelete
  5. tahniah, semoga berjaya dlm temuduga tuh, nsb lah tgk betul2 kalu pakai delete je mmg melepas lah

    ReplyDelete
  6. good luck. moga ada rezeki nanti

    ReplyDelete
  7. Insha Allah ada rezeki tue. Kalau tak pasti terbuang tadi.

    ReplyDelete
  8. semoga berjaya ye kak. cayok, cayok

    ReplyDelete
  9. gud luck n all the best.. :)

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...