Followers Remaja Purba

Sunday, May 8, 2011

Jemputan Majlis Walimatulurus

Malam tadi layan Pontianak Harum Sundal Malam.. Lewat tidur satu hal.. Kena ganggu satu hal.. Sudahnya pagi bangun lewat kelam-kelibut nak menyiapkan ahli-ahli dalam rumah ni.. Biasanya kalau melibatkan rombangan cik kiah kat rumah aku ni mesti aku paling lambat siap dan gerak tapi sampai awal.. Hikhikhik..

Sekarang dalam perjalanan menuju ke rumah pengantin - Homestay Sungai Haji Dorani... Koordinat jalan terus 2 lorong dengan signboard 'Awas perangkap laju.. Abaikan..'

6 comments:

  1. kena gangguan? hantu maya karin kacau ke?

    ReplyDelete
  2. Nini:
    hikhikhik.. Bukan kena ganggu dengan hantu tapi hahaha.. Faham-faham dahlah ye..

    ReplyDelete
  3. Faris:
    adik jiran kat rumah aku..

    psstt: aku ingat nak upload gambar aku dengan pengantin lelakilah sebab baju yang aku pakai dah macam ala-ala penganting.. kihkihkih..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...