Followers Remaja Purba

Saturday, April 9, 2011

layan hindustan

Sekarang setiap hari Sabtu aku mesti nak tengok cite hindustan..

Kau: Ape..? kau layan hindustan..?
Aku: Kau gelakkan aku..? alah.. Cuba korang tengok sekali confirm nak layan sampai habis..

Aku suka tengok kat TV2 atau dalam bahasa Astronya channel 102.. Macam sekarang ni aku tengah layan cite 'robot'.. ala-ala 'I-Robot' tapi versi hindustanlah..

Kau: Wah! Kau.. Senang hati nampak.. Dah takde kerja nak dibuat ke..?
Aku: Lalalala.. Perut dan kenyang, ni yang layan hindustan, macam best je cite dia..
Kau: Habis tu.. Kakak dengan adik mana?
Aku: Dengan senang hatinya dorang main kat luar.. ni yang tenang aman je aku rasa..


Ni antara part yang aku suka time hujung minggu.. Dapat merehatkan badan sambil melayan astro ditemani BB yang slow sipit ni.. Sambil leka mengarang kat sini, otak ligat fikir mencari ruang dan peluang nak keluar memandangkan hubby turut ada..

Oklah.. Aku nak out dulu.. Nak sambung makan sambil tinjau-tinjau apa yang dibuat oleh budak-budak kat luar rumah tu..

5 comments:

  1. best r cite robot tadi.. menarik gile kreatif habsi leh lak robot banyak2 jadi macam2 bende kan.. ular r, bola r.. terbaik!

    ReplyDelete
  2. betul3.. Paling comel bentuk ular.. Ular kan tak boleh dipisahkan dari dorang.. Walaupun hero tak hensem tapi terbaik.. Hehehe..

    ReplyDelete
  3. cerita hindustan hari ni best tu..

    ReplyDelete
  4. biasa tengok cite cinta2 tapi kali ni best.. Kihkihkih..

    ReplyDelete
  5. Salam.Akak tag kamu..
    http://frommetoyou85.blogspot.com/2011/04/jom-join-bloglist-frommetoyou.html

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...