Followers Remaja Purba

Tuesday, April 26, 2011

FM from Moscow

Korang mesti ingat.. alah dia ni saje nak buat gempak dengan tajuk macam tu.. serius aku tak tipu.. cerita asal bermula di SINI..

Pada awalnya memang ramai yang request dalam mukabuku beliau sebelum beliau berangkat keluar negara tapi tak sangka dan tak mengharap sebenarnya yang aku akan dapat sebab memang dari awal aku ikut perkembangan blog beliau.



FM dari Moscow dan surat bertulisan tangan dari beliau, aku terima pada 22 April 2011 yang lepas (walaupun dah basah sebab abg posmen tak masukkan dalam peti surat), namun amat bermakna padaku.



Terima kasih chik Inn a.k.a Mazlin Nordin - TV3

3 comments:

  1. wahhhh..bestnye dapat FM
    rajin kumpul eh

    ReplyDelete
  2. hukhukhuk nape kak lolly ada kt sini nih?

    yang aku nak jugakkkkk...
    pengumpul FM tegar gak ni..

    ReplyDelete
  3. bukanlah pengumpul tegar FM tapi sejak dah ada peti sejuk ni makin rajin mengumpul sebab dak kakak yang merengek2 mintak dibelikan.. huhuhu.. tapi yang ni memang suka + sayang sangat sebab pemberian chik Inn.. ;)

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...