Followers Remaja Purba

Thursday, February 17, 2011

pagi tadi

Pagi: biasa jalan dah memang sedia jem (roti lupa bawak lak)...
Tetiba tgk ada accident (tu normal kalau dah pandu kenderaan atas jalanraya)... yang tak best pada pandangan mata aku (tak tauler korang):

yang melanggar: mamat negro (dalam kereta tu ada 3 orang)
yang dilanggar: perempuan melayu (dia sorang)

Kereta akak tu (tengok pada sepintas lalu sebab aku tengah pandu kereta masa tu), takde pape, aku rasa calar je kat bumper belakang dia. Beria-ia mamat2 negro tu bincang dengan akak tu, aku rasa dorang tak berani nak 'act' lebih pada akak tu sebab jalan jem, pastu area tu dah tentu mana ada negro.

Aku yang memandang pada situasi tu berharap sangat ada yang tolong akak tu incase kalau mamat negro tu kerek dan harap-harapnya takdelah masalah besar pada akak tu.

Ok, itu je berita untuk pagi ini, dah pergi buat keje, bos dah pandang2 tu...

No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...