Followers Remaja Purba

Monday, August 10, 2009

Monday

10 OGOS 2009 (Isnin)

Pagi
Aku dengan kakak Irah je, ammar tinggal di umah dengan hubby, rasa tak sihat masih ada cuma tak seteruk semalam dan kelmarin.

Kakak tny:
- nape adik dengan babah tak ikut?
- babah cuti
- ooo… adik pun cuti sama lah ek? habis tu kakak lak?

senyum aku dengar soalan dia.
- kakak kena sekolah sebab tu kakak kena ikut ibu, ibu hantar rumah nenek ek?
dia senyap tapi sebagai balasan, dia bawa 2 anak patung dan satu beg mainan, bisinglah nenek dia nanti.


Untuk esok:
Nak bawak ammar pergi jumpa doctor, harapan untuk dia dibedah memang takde tapi aku tetap nak bawa dia biar doc. check dan tahu keadaan dia macam mana, mungkin doc. akan bagi tarikh lain untuk ammar. Ini pun risau juga sebab tak nak kena bebel dengan doc. Last week doc. dah pesan kalau ammar still ta sihat just call them & cancel the operation tapi takpe sebab walaupun tak dapat operate esok tapi aku nak dapatkan tarikh appointment yang baru kat Klinik Surgeri (Dr. Margaret), harapan yang semakin menipis.

Oklah, esok aku cuti mungkin lusa baru masuk kerja, berdebar-debar nak tunggu keputusan doc. pagi esok.

No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...