Followers Remaja Purba

Tuesday, July 21, 2009

Miss Kelly masuk ‘klinik’

18 JULAI 2009 (Sabtu)

Pagi:
Ammar kejutkan aku, tepuk-tepuk badan aku sambil mulut mengomel - “pah… pah…” dia tunjuk kat tilam dia, bukan air tumpah tapi dia dah piss piss atas tilam. Terus mandikan si kecik tu, kakak masih dalam selimut.

Memandangkan hari ni hubby sampai dari Singapura, aku siapkan bekal untuk anak-anak sebab nak hantar miss Kelly kat ‘klinik’ (kes accident hari tu), hubby suruh hantar sebelum pukul 10 am, Aku keluar rumah pun pukul 10 am.

Bengkel kereta tu sebelah office hubby je, sementara nak tunggu kereta tu siap, aku bertunggu-tangga kat office hubby, hubby smpai dekat kul 12 pm.


gambar selepas

Lepas settle, sampai je kat rumah, hubby dah mula sibuk nak bakar lemang. Nanti aku upload cerita pasal lemang tu.

No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...