Followers Remaja Purba

Tuesday, July 7, 2009

Semalam accident

06 Julai 2009 (Isnin)

Petang:
balik kerja hantar hubby ke tempat kerja sebab malam ni outstation ke Singapura. Kemudian masa nak smpai kat traffic light Bukit Jelutong - 'ter' accident dengan WAJA. Aku panic sebab kakak Irah terdorong ke depan kena dashboard, ammar ok tapi dua-dua menangis, tapi masalahnya si Isa yang pandu, silap kitorang juga layan kakak dengan amar sampai tak perasan 'ter'hentam WAJA.

Dalam keadaan menggigil aku tengok keadaan kereta, terus call hubby, hubby ingat aku memain bila aku kata aku accident tapi nasib baik settle dekat situ dan terbang jugalah RM. Pakcik tu pun taknak buat police report sebab sikit je rosaknya, kereta pakcik tu calar sikit je tapi yang teruk keretaku lah - no. plate pecah, cover lampu signal pecah, bonet depan tertolak ke dalam impact dari hentaman.


keadaan miss Kelly ku.

No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...