Followers Remaja Purba

Monday, January 1, 2018

Hadiah Istimewa sempena Anniversary #MakBudak


Hadiah istimewa dari bekas staff tempat aku bekerja, MamaRose untuk Anniversary 01.01.2018 aku dan #ChefHubby..

Walau aku dah biasa dapat hadiah Tupperware dari beliau tapi kali ni sesuatu di luar jangkaan. Dari zaman aku #RemajaPurba sampai dah jadi #MakBudak, MamaRose suruh aku beli.. 'rugi tak beli..' itulah yang selalu beliau ucapkan pada aku.


Akhirnya..
Nah.. ni dia.. memang ye aku tak beli tapi barang tersebut diberi sebagai hadiah. En. Hubby pun tak percaya pada mulanya..

Apa-apapun terima kasih buat MamaRose di atas hadiah tersebut. Moga MamaRose sihat dan kuat dalam meledani rutin harian. Moga urusan Mama dipermudahkanNYA.. Aamiin..
#RiceSmart
#Tupperware
#HadiahAnniversary


Rice Smart - Tupperware



StatusHati: Tiada perubahan pada rutin harian..


1 comment:

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...