Followers Remaja Purba

Tuesday, October 3, 2017

Hangatnya seorang lelaki bernama Zul Ariffin


Haaa... ni semua gara-gara salah satu posting dari seorang rakanku di FB beliau berkenaan satu drama ni. Kalau tak sebabkan dia, aku tak terjebak layan drama melayu ni. Dahlah bukan minat aku nak layan drama leleh-leleh ni..

Kelmarin.. hampir setengah hari aku layan dari episode satu sampai 11. Semalam siap rakam dekat tv. Ha.. amik kau..!Sekali terjebak, ibarat dah ludah jilat balik. Tak minat drama melayu konon..


Gara-gara pelakon Zul Ariffin dalam drama #TitianCinta yang kini ditayangkan di TV3 setiap hari Isnin - Khamis pukul 7 malam buat aku terasa nak minta #PenemanSepanjangHayat berbadan sasa sebegitu. Apalagi suara dan jambang tu. Alamak.. melting kejap.

Ok.. layankan aje. Habis drama ni nanti back to normal ye #MakBudak tapi harapnya en. Hubby bakal berbadan sasalah lepas ni.. hahaha..


Anyway.. tahniah buat Farah Dalina di atas kelahiran baby boy baru-baru ni. Selamat berpantang dan selamat kembali #PerasanSlim. Sekali lagi nak bagitahu.. sebabkan you.. ai terjebak.. kakahkah..



Tak sabar nak tonton filem #Tombiruo lakonan Zul Ariffin.

Sumber en. Google.


StatusHati: Senyum sengih je kebelakangan ni.. kahkahkah..



6 comments:

  1. Sengeh sensorang eak semalam ... Saya siap sorok remote ... Gaduh ngan bebudak sebab depa nak tengok Upin Ipin ... Sebaik ada kuasa veto ...

    ReplyDelete
  2. saya pun layan drama tu sebabkan Zul Ariffin. hahhaa

    ReplyDelete
  3. walaupun masa tgok preview astro hari tu rasa macam jalan cerita dia alow, tapi tetap rasa nk tgok kat wayang sbb novel tu my all time fevret..

    ReplyDelete
  4. oooo drama TC... akak nasib baik x terjebak, cuma tersuka awak suka saya tak...uwaaa

    ReplyDelete
  5. tu ada gmbar tombiruo sekali tu. jgn tak tonton tau. mesti tonton. best!

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...