Followers Remaja Purba

Tuesday, December 27, 2016

Trauma dan Kecemasan PPUM kali ketiga


19 Disember 2016 (Isnin)

Tarikh yang sepatutnya aku lapor diri selepas seminggu aku tidak dapat hadir bertugas ekoran peristiwa INI..

Namun.. pagi tersebut aku mengalani sakit pinggang yang teruk. En. Hubby pulak tak bagi pergi kerja tapi aku gagahkan juga dalam keadaan sakit tu. Aku hanya sempat 'tunjuk muka' di tempat kerja; kali ni tak mampu nak bertahan dah. Berjuraian airmata menahan sakit (dah lama sakit sebenarnya tapi Isnin tersebut dah sampai kemuncak yang aku tak boleh tak tahan).


Dibantu oleh anak buah tempat kerja, akhirnya aku di sini..
 Hampir seharian aku berada di hospital dipantau oleh doctor bertugas.


Terima kasih pada Muhaimin, K.Liza dan Amarr kerana menghantar dan mengambil aku di hospital waktu itu. Terima kasih tak terhingga buat kak Zai yang bertunggu-tangga menguruskan aku sepanjang aku di hospital. Jasa dan budi anda semua sangat dihargai.

Juga tak lupa terima kasih kepada En. Nik, Doctor Malek, Dr. Jia Ying, Staff Nurse dan semua yang terlibat di hospital. Minta maaf kerana telah menyusahkan anda semua.

Alhamdulillah.. selesai urusan di PPUM..
Ada kisah disebalik bantal tersebut hingga membuatkan dak Nuha menangis.
Nanti aku share..
 

Bila mak aku bercakap dengan menantunya..


Gelang kenangan..


Hari ni kembali bertugas selepas dua minggu 'direhatkan'. Moga tiada kes kecemasan berlaku ke atas diriku lagi hendakNYA.

StatusHati: Pada yang bertanya.. Luaran OK.. Dalaman.. moga semakin baik hendakNYA.

4 comments:

  1. akak mmg degil tau... sakit tp nk keje jgk
    tp syukur alhamdulillah kwn2 opis akak semua baik2 belaka..

    moga lps ni akak kembali sihat mcm dulu2 ye

    ReplyDelete
  2. Syafakillah..
    Semoga cepat sembuh Aiza..
    Rehat kan diri secukupnya..

    ReplyDelete
  3. Semoga bertambah sihat..jaga kesihatan..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...