Followers Remaja Purba

Saturday, July 7, 2012

Bersedia untuk bersilat..


Kalau semalam aku simpan baik punya tenaga + lemak kesayangan aku.. Hari ni aku perlu menggunakan tenaga + lemak yang aku simpan semalam..

Yeah.. hari ni dan sehingga esok aku akan mula 'bersilat' dari depan ke belakang.. dari belakang ke depan.. tapi aku rasa banyak mengulit dak Nuha je rasanya ni.. tapi tak patutlah kan.. Kena pulun bagi susu sampai dia puas, tidurkan dalam bilik barulah boleh buat kerja dengan tenang..

Untuk itu, aku stop sekejap di sini ---> kang tak memesal hubby jeling manja kat aku.. tak pun 'amik je laptop tu, rebus.. pastu minum airnya.. laju sikit nak upload cerita kat dalam blog tu..'

Sebelum jadi cenggitu, maka perlu STOP dulu..



psstt: Nak uruskan dak Kakak, dan Adik dan dak Nuha dulu..

psstt: Ibuuuu...

psstt: ye bang.. ai datang ni.. ye.. ye.. nak tutup dah ni..


16 comments:

  1. Timbang berat sebelum sinsing lengan. Isnin timbang lagi berapa kilo hilang.:)

    ReplyDelete
  2. hahaha... tajuk bukan main...

    ReplyDelete
  3. mutasi habis la rebus lappy minum airnya.hehehe

    ReplyDelete
  4. Tak kira.Nak blogging jugak.Kena bersilat sambil up date blog!

    ReplyDelete
  5. en suami jeles kalau kita ngadap lelama hehe

    ReplyDelete
  6. en suami jeles kalau kita ngadap lelama hehe

    ReplyDelete
  7. Tu la dia kebaikan dan keburukan blog. Sebelum kena jeling baik siapkan cepat kerja depan belakang tu...

    ReplyDelete
  8. hehe. bersilat gayung! hehe. take care kak :)

    ReplyDelete
  9. sebelum bersilat..sempat lagi ye...

    ReplyDelete
  10. hehe..ragam seorang blogger..:)

    semoga sukses bersilat hari ni ya..^_^

    ReplyDelete
  11. memang dalam makna ayat si hubby tu.. leh r praktik kan pasni kak. ahakz!

    ReplyDelete
  12. hahaha..rebus kak laptop kak..nangis tak berlagu jawabnya..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...