Followers Remaja Purba

Monday, April 4, 2011

5 blog paling kerap dilawati 2011

Untuk tajuk ni, aku telah ditag oleh si Comot, ok terima kasih Comot, dengan gigihnya aku pun buat, maka lahirlah entry ini..

Aku tak rasa yang korang akan kecik hati kan kalau aku masukkan 5 blog paling kerap aku lawat, korang jangan kecik hati ye.. sekali lagi.. sebab aku sayang korang cuma aku terpaksa buat pilihan dalam keadaan nak luah mati mak nak telan mati ayah, tak telan tak luah tak buatlah aku entry ni jawabnya..


Ni antara senarainya:

Dunia Faris Adli
Kawan yang baik dan selalu bagi semangat untuk terus berblog.. agaknya kalau aku senyap untuk tempoh masa yang panjang, adakah dia masih setia dengan blog aku..

Erti Kehidupan
Blog dak Ujang yang sempoi dan menarik.. tetiap hari mesti nak singgah.

Alongusop
Aku suka sejak dia buatkan doodle untuk aku.. dia ni sempoi, ada je idea dengan doodle dia tu..

chik Inn
Aku sentiasa mengikuti perkembangan chik Inn ni, sejak dari awal dia berblog hinggalah kini..

si Comot
blog je color pink tapi tak macam pemiliknya, aku senang dengan dia ni <--- baru kenal dan jatuh suka kat blog ni..

OndScene
Blog ni banyak memaparkan kisah dan cerita yang eksklusif yang takde masuk dalam mana-mana paper atau tv, kalau ada pun bukan secara keseluruhan, yelah mesti nak kena tapis dulu..


Walaupun korang takde dalam senarai tu tapi jangan kecik hati ye, ni aku tag korang lak untuk buat, sama-sama memeriahkan dan secara tak langsung memberi penghargaan kepada blog-blog tersebut.

twoplusone
bungacahaya
pidasanglang
noraim
kakanie


Kepada yang lain yang nak join, silalah masuk KAT SINI.

12 comments:

  1. ngeh3..

    mekaseh za !
    ni yg wat ak sayanggg kat ko !
    hak3

    ReplyDelete
  2. comot:
    hahaha.. sayang sampai bila..?

    pida:
    ye teruskan usaha anda itu ye..

    ReplyDelete
  3. banyak g blog yang aku xtau, leh r terjah pasni.. huu

    ReplyDelete
  4. aka dah jawab yer..sila kasi markah..hehe

    ReplyDelete
  5. bagus2.. meriahkan suasana blog..

    ReplyDelete
  6. semestinya akan disinggah di sini setiap hari..walaupun jadi silent reader je

    ReplyDelete
  7. thanx Faris..
    aku tau kau memang kawan yang paling baik bagi aku.. sebab aku pun macam tu kat blog kau.. mesti nak singgah.. bukan sebab kena paksa tapi memang aku suka.. ;)

    ReplyDelete
  8. alamak.. oklah.. ujang pun sama... hukhukhuk.. ;)

    ReplyDelete
  9. nak join ni asyik xde kesempatan je..huhu

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...