Followers Remaja Purba

Sunday, March 27, 2011

Aku lupa tarikh semalam

Aku memang tak ingat langsung tarikh semalam.. Setiap tahun aku tak pernah lupakan tarikh tersebut tapi tahun ni aku boleh tak hengat..

On the spot malam tadi aku call ---> MAK aku..
Oh!Kenapa pulak mak tak jawab call aku ni..? Merajuk kat aku ke..? Cuak jugak aku dibuatnya.. Sudahnya aku sms mak:

Aku:
Assalamualaikum mak, selamat hari lahir.. Moga sentiasa dilindungi, dirahmati dan diberkatiNYA serta sihat selalu.. Ya!Allah.. Along bukan lupa tapi tak ingat..

MAK:
Terima kasih.. Mak sekarang kat Kuala Krai sambut harijadi sambil makan angin..

Gitulah msg aku pada mak aku.. Nasib baik aku tak pergi rumah mak, kalau tak.. Aku yang kena surprise dek mak..

Aku bukan teruk sangat sampai tak ingat tapi kebelakangan ni aku nak settle kan beberapa hal mengenai rumah sampai aku lupa satu tarikh teramat penting dalam hidup aku..

Mak.. Maafkan along.. Sungguh along bukan sengaja..


psstt:
Kena letak white board kat rumah senang ingat dan nampak nota2 dan juga tarikh penting.. Letak dalam hp pun tak guna.. Asyik lupa, nak pulak sekarang lagi jarang guna reminder dalam hp..

6 comments:

  1. hahaha..
    nnt jgn lupe bday scc..
    6 april..
    tulis beso2 kt whiteboard taw
    hahaha

    ReplyDelete
  2. puan aizamia...jangan ingat besday si comot comel tu...ingat mu besday je 1 nov.. :-)

    ReplyDelete
  3. takpe2.. yang penting still ingat gak kan? hepi belated besday kat mak ye =)

    ReplyDelete
  4. Biasalah..kadang bukan tak ingat.., cuma terlupa je..maklumlah macam-macam kita nak kena ingat kan..yang penting, pas tu pandai2lah ambik hati Mak balik..:)

    ReplyDelete
  5. betul tu kak..
    cadangnya weekend ni nak jumpa mak, kalau weekday memang tak sempat..

    ReplyDelete
  6. kay_are: terima kasih bagi pihak mak..

    Faris: kalau si SCC tu nak hadiah, boleh je.. ;)

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...