Followers Remaja Purba

Friday, March 18, 2011

aku dan BB

Pada mulanya aku memang stress bila dari tadi dok mencuba nak layan BW. Sudahnya aku tutup terus itu b****band.

Tapi sekarang... ye sekarang aku dah berjaya BW sebab aku keluar dari rumah lebih kurang 150 meter, kihkihkih... lokasi: kebun pak sedara.

Ok, sambil check blog, aku nak cuba try test terjah blog korang ok. muaahh2 sayang korang.


pssst: takkan sampai ke malam aku nak lepak kat kebun ni. Ni pun aku ajak adik sepupu aku, kihkihkih... penakut punya pasal ler ni.

3 comments:

  1. ahahahah smpai cmtu skali..
    smangat la kamu ni ;)

    ReplyDelete
  2. jadi jaga kebun je kalau lepak sampai malam

    ReplyDelete
  3. pinky momma: seronok bila dapat baca entry kawan2

    Faris: kihkihkih... takdelah nak jaga smpai malam, penakut...

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...