Followers Remaja Purba

Tuesday, November 16, 2010

dah start cuti sekolah rupanya

Silap aku tak check properly bila kakak Irah cuti.

Aku pula penuh confidentnya takdelah mohon cuti untuk Aidiladha ni sebab di peringkat awal hubby kata tak cuti tapi saat-saat akhir hubby bagitahu dah mohon cuma status cuti masih pending. Kalau lulus, aku nganga jelah. Kalau cuti, best best, boleh balik kampung sambil menyelam minum air kat A'Famosa nun.

Takpelah, tak cuti pun takpelah sebab bulan depan nak cuti lagi (pujuk hatilah ni). Antaranya:

20 Disember 2010: Klinik Surgeri, PPUM
31 Disember 2010: Orientasi Darjah Satu, Kakak Irah

Untuk hari ni pulak, hubby masih di Penang, malam nanti baru sampai dan yang pasti aku belum buat persiapan untuk esok. Biasa hubby yang uruskan, nak suruh aku oh!Tidak, beli tu memanglah beli tapi confirm terkial-kial nanti.

Anyway, selamat menyambut Hari Raya Aidiladha buat semua.

No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...