Followers Remaja Purba

Thursday, September 9, 2010

Selamat Hari Raya

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin.
Moga perjalanan balik kampung berjalan dengan lancar dan selamat kembali bertugas.

Hari terakhir puasa:
Aku masih di office

Persiapan raya:
Hubby ada di rumah, aku request nak rendang ayam untuk hidangan esok - untuk tetamu yang datang beraya. Malam tadi hubby dan geng TDBi gotong-royong buat lemang dan hasilnya... aku terlupa nak ambil gambarnya.

Pagi ni:
Aku bawa kakak Irah, adik tinggal kat rumah. Hari ni harap-harapnya dapat kebenaran balik awal macam tahun-tahun lepas.


Perancangan Hari Ni:
Balik keje nak cari barang untuk last minute sebelum malam agar tak kelam-kabut esok.
Baju raya, duit raya - semua nak buat hari ni.

Tapi paling tak sabar nak tunggu malam nanti:
Nak ronda kampung tengok orang kampung pasang pelita panjut. Tahun lepas aku tak berpeluang nak ronda sebab aku keletihan + ngantuk.

Perasaan:
Tak sabar.


Last but not least:
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA BUAT KENGKAWAN SEMUA.


TERKINI:
Kebenaran balik awak jam 1.00 pm. yeye... boleh shopping.


No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...