Followers Remaja Purba

Wednesday, August 5, 2009

Gambar gotong-royong TDBi

02 OGOS 2009 (Ahad)

Lets check it out what really happen on that day.


gotong-royong bermula.


Melepaskn penat sekejap smbil minum air yang disediakan berlatarbelakang ladang kelapa sawit.


Hadapan Lorong 2



Keletah si ammar, orang pancutkan air ke dalam longkang tu dia pun nak join sama, tak bagi pegang getah paip tu siap menangis kuat-kuat.



Dah penat main basikal ke cik kak?


Malam:
Bayangkan dari hari Jumaat hubby tak cukup rehat, malam tu pula sibuk nak buat makan-makan, mula-mula aku boleh sabar lagi tapi cuba kalau kena batang hidung diorang, mahu tak duduk diam aku rasa. Menggigil badan aku menahan marah, aku rasa melampau-lampau, geramnya aku! Disebabkn nak jaga hati orang keliling, anak bini kat rumah macam terabai, dahlah 2 minggu sekali je jumpa kat rumah, mahu aku tak hangin!

Dahlah, buat rosak mood aku je, yang nyata memang terkejutlah orang-orang dekat belakang rumah aku, mungkin diorang ingat aku jenis tak kisah! Dah cukup, malas nak cerita dah, full stop!

No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...