Followers Remaja Purba

Thursday, May 7, 2009

2 Kenduri Kahwin - Suriati dan Ijah

3 MEI 2009 (AHAD)

Pagi ni aku goreng bihun je sebab dah tahu dah confirm kenyang petang nanti. Anak-anakku dah sarapan nasi lemak, kakak Irah pula leka main kat luar. Tengahari baru gerak ke rumah pengantin di P.J.


Ijah dan suami

Selepas tu, kami pergi seberang jalan, rumah Suriati. Sue, sorrylah macam yang aku dah cakap sebelum ni, faham-faham sudahlah ye. Sue bagitahu mak aku datang singgah jenguk dia. Thanks Sue sebab memahami, anyway moga kekal ke anak cucu, amin.


Ini gambar Sue dan hubby dia Murad, gambar ni pun dari member office.


Masa inilah aku dapat jumpa member lama masa sekolah dulu.
Mariah (tengah pregnant anak no. 3 - nak masuk 3 dah, tapi kesian sebab yang no. 3 ni pun boy - kena usaha lagi)
Iban (datang dengan hubby dan anak-anak kembar dia - boy)
Enoy (datang dengan anak – sorang je - boy juga)

Sempatlah borak-borak gossip-gossip, biasalah dah lama tak jumpa kan. Muyen je tak datang. Dia pun sama juga - dua-dua boy. Usaha lagi ye geng. Nampaknya kakak Irah je sorang bunga antara semua tu. Budak-budak lain tak datang mungkin ada hal yang tak dapat nak elak. Kalau ada mesti lagi happening.

Lepas Sue masuk rumah untuk sanding aku pergi rumah Ijah pula, Duduk sekejap kemudian balik rumah mummy, rehatkan badan. Lewat petang baru balik rumah.

No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...