Followers Remaja Purba

Friday, April 10, 2009

Where? K.G Bistro

My birthday


Adik-adik sms + call tanya jadi tak celebrate birthday aku. Hubby pula tak bagitau aku diorang punye plan macam mana. Teruk juga aku kena malam tu, nak pulak tengah hujan.

Rupa-rupanya hubby aku tahu kalau adik-adik ni celebrate birthday memang ‘gile kentang’ habis, teruk dikerjakan tapi aku kira bernasib baik tak kena teruk-teruk... Hahaha.

Satu pengalaman baru, dengan sejuk air hujan Lepas tu aku beli kek penuh krim dari King’s cake - blueberry cheese cake, kena kat muka, ramuan baru untuk melembutkan kulit muka, pastu kena mandi dengan air tapi nasib baik kena sikit. Fuh! Selamat.

Kakak irah dan adik rileks makan kek, pelik tengok ibu dia macam budak-budak, rasa hilang sekejap problem yang melanda, memang happeningler malam tu tapi sayangnya tak ambil sangat pun gambar

No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...